BMW

Portbagaj si spatii de depozitare

La inceput, imi faceam probleme ca portbagajul masinii de 420 de litri nu este suficient de mare, mai ales fiindca nu este destul de lung pentru a pune doua geamantane medii, unul in spatele celuilalt... Temerile au fost infirmate! Prima data cand a trebuit sa-l incarc mai mult decat imi place, au incaput foarte lejer doua geamantane, unul in dreapta, unul in stanga, cate un rucsac generos deasupra, o valiza decenta intre ele, alte 3 in dreptul geamantanelor si o multime de pungulite in margini.

portbagaj BMW seria 3

Nu sunt deloc mandru sa incarc asa masina, dar, din cand in cand, necesitatile o cere... sper ca nu prea des. In orice caz, mi s-a parut foarte generos spatiul pentru bagaje. Nu este foarte lung, dar este surprinzator de inalt si duce bagajele a 4 persoane fara nevoia de a face concesii.

magazie de cd-uri BMW seria 3

Mai mult, nu sunt doar 420 de litri, sunt 460, 40 de litri se afla in locul rotii de rezerva (BMW-urile din aceasta generatie fiind dotate cu anvelope run flat). Mi se pare foarte practic spatiul acela deoarece, atunci cand se poate, imi place sa fie portbagajul gol, ca deschizandu-l sa para ca masina din showroom. Acel spatiu e ideal pentru depozitarea lucrurilor marunte sau a cumparaturilor cotidiele pentru a nu se varsa peste tot.

trusa de prim ajutor BMW seria 3

Portbagajul mai dispune de doua nise pe fiecare parte, in lateral. Nici nu va puteti imagina cate incap acolo cand restul portbagajului e plin. In mod normal, in dreapta se afla trusa de prim ajutor si cartea de service si in stanga este o cutiuta foarte practica la transportarea de lucruri marunte. Sub aceasta se gaseste magazia de 6 cd-uri.



Daca portbagajul ma incanta prin functionalitatea lui, nu acelasi lucru il pot spune despre spatiile de depozitare din interior. In fapt, sunt doar 2: torpedoul care este foarte mic si spatiul de sub cotiera, care este si mai mic, incapand doar telefonul mobil, portofelul si alte cateva obiecte mici. Acolo este si un suport de bauturi, dar nu incap decat doze mici de suc, cel putin este refrigerat. Mai are o sursa de alimentare, dar nu am gasit incarcator pentru Nokia care sa incapa acolo si sa si pot inchide capacul.

torpedo BMW seria 3

Buzunarele usilor din fata sunt greu accesibile si nu prea incapatoare. Eu imi tin acolo portul de la ochelarii de soare si ar mai incapea inca unul... cam atat. Desi nu am cumparat BMW 320d pentru pracicalitate, mi-ar fi placut spatii mai mari de depozitare in interior si niste suporturi de pahare (modelele mai nou au, dar nu pot sa spun ca sunt incantat de solutia aleasa de ingineri).

Tragand linie, sunt multumit de masina din punct de vedere al functionalitatii si oricum, calitatile ei dinamice si confortul scaunelor umbresc neajunsurile spatiilor de depozitare facand din BMW 320d o masina foarte confortabila.

0 comentarii:

Post a Comment