BMW

Prima revizie

BMW 320d dispune de un computer de bord cel putin interesant care indica data sau numarul de km pentru schimbarea diferitelor consumabile ale masinii. Eu sunt incantat de aceasta dotare deoarece mi-a dat posibilitatea sa-mi planific drumetiile astfel incat sa nu ma trezesc ca trebuie schimbat nu-stiu-ce intr-un moment nepotrivit.

revizie tehnica BMW seria 3

Acest sistem m-a anuntat ca trebuie schimbat uleiul... asadar, la 20 000 de km, am programat masina la service pentru prima mea revizie cu BMW 320d. Asta a fost si prima revizie a masinii intrucat pana acum nu a mai fost in service decat pentru pseudoproblema tehnica cu dezaburirea.

Exista, ca optional, BMW Basic Service Inclusive, ceea ce inseamna ca, in anumite conditii, reviziile sunt gratuite. Din pacate, masina mea nu are aceasta optiune, asadar trebuie sa platesc schimburile de ulei etc. Acestea fiind spuse, uleiul a costat 600 RON, filtrele (ulei, motorina, aer, AC) 650 RON, iar manopera, 240 RON. Deci prima revizie, 1490 RON la 20 000 de km. In ciuda costurilor mai mari, intentionez sa fac toate reviziile si interventiile necesare la service-uri BMW.

1 comentarii:

Anonymous said...

salut! eu am un 318d E90, costurile schimbului de ulei + filtre fiind similar cu al tau. daca iti vei cumpara singur uleiul (castrol edge) si filtre mann, te ajunge costul produselor undeva la 600 ron + 150 manopera intr`un service unde poti sta langa ei cand lucreaza si chiar lucreaza curat. dormag se cheama. deci la mai putin de jumate din pret fata de Reprezentanta. Asta pt cand va iesi masina din garantie. Multi km fara probleme iti doresc!

Post a Comment