BMW

Mercedes C-class

A doua masina premium testata a fost Mercedes C220 CDI. A fost prima dintre masinile de test cu transmisie automata. Nu pot sa spun ca am fost impresionat de ea, dar, puterea motorului (170cp) suplinea pe deplin intarzierea in reactii a transmisiei.

  • Capacitate cilindrica (cmc): 2148
  • Cutie de viteze: 5AT
  • Putere maxima(CP/RPM): 170/3800
  • Cuplu maxim (NM/RPM): 400/2000
  • Viteza max (km/h): 227 
  • Acceleratie 0-100km/h (s): 8.4
  • Standard emisie noxe: Euro 4
  • Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 9.2/5.3/6.7
  • Capacitate rezervor (l): 66
  • Volum portbagaj (litri): 475

 

Estetic, arata foarte bine, atat in linia de echipare Avantgarde, cu sigla mare cromata pe radiator cat si in linia de echipare Elegance, care aduce un pic cu S-class.




Si interiorul arata bine, cam gri totusi. Daca te uiti pe fotografii cu interiorul uni C-class, ai zice ca sunt alb-negru, nici in realitate nu se schimba perceptia asta. Un lucru suparator este maneta semnalizatorului caprre este pusa prea jos. De fiecare data cand am vrut sa semnalizez, am nimerit maneta pentru tempomat. Probabil ca te obisnuiesti in timp, dar ar fi fost mai bine daca era mai practic pozitionata, ca la majoritatea masinilor.




Am condus masina pe centura Bucurestiului si am avut si norocul sa fie liber. Motorul trage forte bine, se simte puterea si depasirile sunt pur si simplu o placere. Daca mi-as fi cumparat C-class, insa, as fi optat categoric pentru transmisia manuala in 6 trepte din doua motive: In primul rand, 5 trepte, cat are cea automata, nu sunt suficiente pentru dinamica. In al doilea rand, de fiecare data cand ridici piciorul de pe acceleratie, masina schimba intr-o treapta superioara si pierzi mereu momentul pentru cuplu. Cu toate acestea, am fost placut impresionat de suspensie, care este foarte confortabila si reuseste in acelasi timp sa nu fie prea moale pentru a afecta stabilitatea masinii.

0 comentarii:

Post a Comment