BMW

320d-ul meu

In urma unor intense cautari la dealeri, pe internet si prin publicatii de specialitate, am gasit un BMW 320d E90 din 2007 cu 15 000 de km la bord, automobil care a fost masina de serviciu pentru un director BMW undeva in Germania.
  • Capacitate cilindrica (cmc): 1995
  • Cutie de viteze: 6 AT
  • Putere maxima (CP/RPM): 163/4000
  • Cuplu maxim (NM/RPM): 340/2000
  • Viteza maxima (km/h): 220
  • Acceleratie 0-100 km/h (s): 8.6
  • Standard emisie noxe: Euro 4
  • Consum (urban/extraurban/mixt) litri/100 km: 9.1 / 5.3 / 6.7
  • Emisii CO2 (g/km): 179
  • Volum portbagaj (l): 460
  • Capacitate rezervor (l): 63
BMW 320d negru

Deoarece aparuse faceliftul seriei 3, cotatiile SH erau bune pentru acest model si am gasit unul foarte bine dotat la un pret avantajos (22.500 de euro). Asta inseamna ca in cei 2 ani si 15 000 de km s-a devalorizat 44%. Criza asta...

BMW 230d negru
  • Vopsea metalizata negru Saphire
  • Jante de aliaj de 16 inchi (in imagini, 17 inchi)
  • Cauciucuri de iarna Dunlop run flat (in imagini, de vara Continental)
  • Proiectoare
  • PDC
  • Oglinzi exterioare incalzite
  • Iluminare manere
  • Piele Dakota black
  • Sistem de navigatie Business
  • Cutie automata
  • Volan sport multifunctional imbracat in piele
  • Manerul schimbatorului de viteze imbracat in piele
  • Trapa electrica
  • Senzor de lumina
  • Senzor de ploaie
  • Climatizare automata bi-zonala
  • Tempomat
  • Oglinda retrovizoare heliomata
BMW 320d negru

Singurul meu regret este ca nu am gasit o masina care sa aiba si xenon. Am avut de ales intre astfel de faruri si navigatie. Am ales-o pe cea din urma deoarece consider ca e mai important interiorul, in definitiv, acolo petrec cea mai mare parte a timpului.

BMW 320d negru interior

Taxa de prima inmatriculare a fost de 700 de euro si jantele de 17 inchi si anvelopele Continental run-flat au costat aproximativ 2000 de euro, deci pretul total al masinii a deventi 25 200 de euro. In conditiile in care a costat de noua 40 000 de euro si un BMW 320d facelift nou costa 45 000 de euro, cred ca a fost o afecere buna.

2 comentarii:

filip099 said...

Salut! Chiar imi place cum prezinti jurnalul de bord.
Si pe mine m`a fascianat E90`u.
Luna asta caut si eu un 320d din 2005. Sper sa gasesc in 13.000 maxim, oricum cu mai putine dotari si peste 100.000 Km .
Am vazut ca ai testat mai multe masini ... deci e adevarata vorba aia daca te urci in bmw nu mai vrei sa auzi de alta masina :)
La cat mai multi km fara incidente si mai asteptam informatii noi. BAFTA in continuare!

net said...

Multumesc!
Mult noroc in gasirea masinii dorite. Sunt sigur ca nu o sa regreti alegand BMW;)
Da, intr-adevar, dintre toate masinile pe care le-am testat, 320d-ul mi-a placut cel mai mult si sunt ferm convins in continuare ca e cea mai buna alegere pe care puteam sa o fac.
Multumesc din nou! Bafta si tie!

Post a Comment