BMW

Faza a doua

Cam astea au fost masinile pe carea le-as fi cumparat de noi si le-am condus. As mai fi vrut sa testez Honda Accord care m-a impresionat placut in showroom, dar am fost amanat atat de mult pentru drive test incat atunci cand am fost sunat de dealer deja cumparasem BMW-ul 320d. Lipsa lor de organizare i-a costat un potential client.




In acea perioada era o promotie la Cadillac BLS care avea motor VW 2.0TDI, insa fara sa vad masina am respins-o din cauza ca e o masina americana. Sunt de parere ca masinile americane sunt foarte bune pentru autostrazile si orasele lor, dar ca le lipseste calitatea si rafinamentul masinilor europene si asiatice. Mai mult, au reputatia ca sar in tufis de frica cand vad un drum virajat.




O masina pe care as mai fi dorit sa o conduc dar nu am reusit e sora scandiva a Insigniei, Saab 9-3. Chiar nu imi pot da cu parerea referiotor la cum s-ar conduce. Revistele de specialitate aveau numai de bine de spus despre 9-3... poate voi face vreodata un drive test cu ea, doar de curiozitate.




Noua Toyota Avensis abia aparuse pe piata si nu era atragatoare din punct de vedere al pretului, mai ales ca toate celelalte masini beneficiau de promotii si reduceri generoase pe fondul crizei si nevoii de lichidare a stocurilor.




Ford, cu al sau Mondeo, mi-a lasat o impresie proasta, nu din cauza masinii, ci din cauza dealerului, care, in loc sa imi prezinte calitatile masinii a inceput sa imi insire presupusele defecte ale competitiei. Oricum nu aveam de gand sa cumpar un Mondeo fiindca nu imi place design-ul. Cred ca era mai reusita generatia anterioara din punctul asta de vedere.




Asa stand lucrurile, am trecut la masinile premium. Din motive lesne de inteles, oricare din modelele testate de aici incolo ar fi fost achizitionate second-hand. Ideea era insa sa gasesc o masina nu mai veche de 2 ani si cu nu mai mult de 20 000 de km la bord. Trebuia insa sa decid ce model...

0 comentarii:

Post a Comment