BMW

VW Passat

Datorita prestigiului, calitatii si de ce nu, popularitatii Volkswagen-ului Passat 2.0TDI 140cp, acesta a fost prima optiune pentru drive test.
  •  Capacitate cilindrica (cmc): 1968
  •  Cutie de viteze: 6M
  •  Putere maxima (CP/RPM): 140/4000
  •  Cuplu maxim (NM/RPM): 320/1750
  •  Viteza max (km/h): 209
  •  Acceleratie 0-100km/h (s): 9.8
  •  Standard emisie noxe: Euro 4
  •  Consum extraurban/intraurban/mixt (l/100km): 7.5/4.8/5.8
  •  Capacitate rezervor (l): 70
  •  Volum portbagaj (l): 565



Masina se conduce foarte bine, ambreiaj permisiv, frane eficiente, demaraj suficient si, datorita faptului ca VW tocmai trecuse in sfarsit pe tehnologie common rail, neobisnuit de silentioasa pentru un TDI. Am avut ocazia sa o testez pe autostrada, loc in care pare sa se simta cel mai bine. Profilarea scaunelor, ergonomia comenzilor, setarea suspensiilor... toate te duc cu gandul la deplasari lungi in deplin confort.




Passatul nu este nicidecum o masina sportiva, dar mi s-au parut suficienti cei 140 de cp pentru gabaritul masinii. Un punct forte este directia - precisa si... asa cum te-ai astepta de la o masina cu aspiratii premium.




Ceea ce nu mi-a placut, insa, este rigiditatea materialelor folosite la tapiserie. Poate lucrurile ar fi stat altfel la o varianta cu piele.

In orice caz, o masina buna, fara indoiala, insa pretul mare in comparatie cu rivalii sai parca nu se justifica...

0 comentarii:

Post a Comment