BMW

Intrebari

Dupa cum sugereaza si titlul acestui blog, aici veti putea citi despre viata la bordul unui BMW 320d, insa inainte de asta, inainte de a alege aceasta masina, am avut de raspuns la cateva intrebari.

Prima dintre ele: Masina noua sau masina second-hand?

Bineinteles ca prefer masinile noi, daca nu pentru altceva, pentru mirosul de nou din interior. Argumente in favoarea unei masini noi sunt destule, insa in defavoarea ei lucreaza intotdeauna pretul de achizitie. In lumina crizei economice, observand cum preturile masinilor noi au ajuns si sa se injumatateasca, iti pui intrebarea: dar ei cat castigau daca inca mai pot vinde peste pretul de productie?

Pe de alta parte, masinile second-hand sunt mult mai atragatoare din punct de vedere al raportului pret-dotari, uneori si pret-calitate. Cu aceiasi bani se poate cumpara o masina second-hand dintr-o clasa superioara uneia noi sau cel putin una mult mai bine dotata si motorizata.

In orice caz, inca nu gasisem raspunsul la aceasta intrebare, asa ca am inceput sa colind reprezentantele auto in lung si-n lat si sa testez diferite masini.

Ceea ce stiam cu siguranta, insa, era ca voiam o masina din clasa medie.

A doua intrebare:  Diesel sau benzina?

Desi unora nu le place sunetul motoarelor pe motorina, eu nu numai ca m-am obisnuit cu acesta, dar parca mi-ar si lipsi. Avand o curba de cuplu care ajuta mult in depasiri si la turatii scazute, combinata cu un consum redus, motoarele diesel au fost alegerea mea. La ora actuala, performantele celor doua tipuri de motoare sunt apropae identice la capacitati cilindrice egale, deci problema se pune doar la consum. Toate modelele testate au fost diesel.

0 comentarii:

Post a Comment