BMW

Primavara se numara... pietricelele

Intrucat sarea e scumpa, cernerea nisipului e laborioasa si alte asemenea, drumarii folosesc pietricele pentru a preveni inghetarea soselelor iarna. La venirea primaverii, ploile sunt singurele insarcinate cu inlaturarea urmelor muncii echipajelor de deszapezire.


Cum pana la sfarsitul lunii martie nu prea plouase, mergand pe A1 in spatele unui camion, una din pietricele (piatra matura de fapt) uitate de drumari a fost proiectata in parbrizul BMW-ului. Drept urmare, acesta s-a ciobit (din pacate, nu am fotografii). Am facut constatarea CASCO, am facut programare la service si am asteptat sa fiu chemat la reparatie dupa aprobarea dosarului de daune.

Intre timp, am avut neispiratia de a mai merge o data pe A1, un alt camion, presupun ca si o alta piatra, acelasi rezultat.

A venit si vremea reparatiei. Schimbarea parbrizului a durat 24 de ore pentru ca trebuia sa se usuce chitul folosit pentru izolare si a costat-o pe nefericita societate de asigurari 3 058 RON cu manopera si TVA. Acum nu pot decat sa ma rog ca va ploua mai serios in viitorul apropiat si ca masinile vor circula cat mai departe de marginile soselelor...

0 comentarii:

Post a Comment