BMW

Roti de plastilina, drumuri de gropi

Intr-un articol anterior, laudam modul in care rotile de iarna au facut fata craterelor din sosele... rotile de vara nu au avut acelasi noroc. Am avut ghinionul de a merge pe unul dintre cele mai proaste drumuri din tara - DN 73C de la Campulung la Domnesti in judetul Arges. Am avut ghinionul si mai mare de a-l parcurge noaptea... Imaginati-va cratere ca cel de mai jos, in haite; asa arata acest drum national.


Din nefericire, ma grabeam in seara aceea si dintr-o nefericire si mai mare, pe alocuri, asfaltul este nou si foarte lin, urmat pe neprevazute de portiuni ca cea mai de jos. Cum l-am parcurs pentru prima data noaptea si, ca un facut, unde urmau portiuni ca aceasta venea cate o masina din sens opus, inevitabilul s-a produs...


Toate cele 4 jante AEZ Xylo de 17 inchi s-au ovalizat. Straniu este ca ma asteptam ca doar roata fata drepata sa fi patit ceva fiindca era usor zgariata, celelalte trei nevand niciun semn vizibil. Este adevarat ca drumul era groaznic, dar si jantele au fost prea slabe calitativ, fapt sugerat si de mecanicul de la vulcanizare, nesugerat insa de cel care mi le-a vandut... Asadar, am apucat sa rulez mai putin de un an cu ele pana sa ajunga nefolosibile. Pacat, erau frumoase.


In urma acestei intamplari foarte neplacute, am cumparat un set de jante noi OEM BMW care sper ca vor rezista precum au rezistat cele de iarna. Ar trebui sa o faca pentru cei 6000 RON cat au costat. Regret foarte mult ca nu am facut asta de la inceput, mai ales ca acum sunt intr-un mini-razboi cu cei de la asigurare unde am CASCO pentru a recupera banii pe jantele AEZ. Singurul lucru pozitiv din aceasta poveste este ca masina sta acum pe patru jante superbe BMW, dupa cum se poate observa in poza de mai sus.

1 comentarii:

Anonymous said...

salut, esti genial cu acest blog..cel putin pt mine..am 18 ani, si intentionez ca intr-o luna sa imi iau un seria 3 e90 320d si nu sunt inca pe deplin convins ca iarna e ok... uite adresa mea de mess: ich_habe_id te rog mult sa mai vb despre masina, chiar ma intereseaza...

Post a Comment