Fiindca iarna a venit, in a doua saptamana din decembrie am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna. A fost un moment inspirat pentru aceasta schimbare fiindca la aproximativ o saptamana dupa, zapada si-a facut cu vehementa aparenta.
Anvelopele de iarna sunt si ele run flat, cu steaua aceea care spune ca sunt recomandate de BMW: Dunlop Winter Sport M3 RSC 205/55/R16. Sunt puse pe un set de jante de aliaj OEM BMW de 16 inchi (cele mai "basic" jante de aliaj de pe BMW seria 3 E90). Singura diferenta fata de cauciucurile de vara pe care am putut-o constata in conditii de vreme buna este ca sunt mai galagioase indiferent de viteza. Nu este suparator si e perfect explicabil (vezi profilul mai tare al cauciucului).
Este prima mea iarna cu o masina cu tractiune spate si sper ca aceste anvelope o sa ma ajute sa nu regret faptul ca am cumparat asa o masina intr-o tara unde iarna ia mereu autoritatile prin surprindere. Intr-un test AutoBild despre anvelope de iarna, Dunlop a luat locul 3 in spatele Goodyear si Continental. Se spunea depsre anvelopele de iarna Dunlop ca au "cele mai bune aptitudini pe zapada, cea mai scurta distanta de franare pe suprafete ude si uscate si performante bune la acvaplanare".
Nu stiu exact cat costa aceste anvelope fiindca masina am cumparat-o astfel, avand cauciucuri de iarna in loc de cele de vara. Din cate am vazut pe internet, Dunlop propune un pret de 235 USD anvelopa. Cauciucurile erau deja puse pe jante si rotile erau deja echilibrate, asa ca montarea a costat doar 20 de RON la o vulcanizare oarecare.
2015 Mustang Pricing and specifications
9 years ago
0 comentarii:
Post a Comment