BMW

Renault Laguna

Urmatoarea masina, Renault Laguna 2.0dCI 150cp, este, probabil, cea mai chibzuita alegere. Cu toate reducerile, ajunge sa coste mai putin decat un Golf.
  • Capacitate cilindrica (cmc): 1995
  • Cutie de viteze: 6M
  • Putere maxima (CP/RPM): 150/4000
  • Cuplu maxim (NM/RPM): 340/2000
  • Viteza maxima (km/h): 209
  • Acceleratie 0-100 km/h (s): 9,8
  • Standard emisie noxe: Euro 5
  • Consum urban/extraurban/mixt (l/100 km): 9,6/5,6/7
  • Emisii CO2 g/km: 158
  • Capacitate rezervor (l): 66
  • Volum portbagaj (l): 450



Laguna arata usor neconventional, mai ales in spate, unde stopurile puse asa de sus nu pot sa spun ca o avantajeaza. Partea frontala se inscrie in noua linie de design Renault... Oricum, nu e genul de masina care sa castige premii de frumusete.




Interiorul este confortabil, asa cum te-ai astepta de la o masina frantuzeasca. Scaune bine profilate, piele cu alcantara in versiunea Dynamic, elemente cromate, afisaj generos al radioului, climatronic bizonal din standard... toate dau o nota de eleganta interiorului. Senzatia de spatiu este accentuata de spatiul mare intre scaune si de parbrizul impuns catre fata.




La drum, masina de teste scotea un zgomot ciudat, metalic la accelerari mai puternice, insa fusese usor lovita de un alt sofer, probabil era ceva desprins din cauza socului. Nu te baga in scaun, dar este exemplar de confortabila peste obstacolele de viteza si peste gropi. Suspensia, tipic frantuzeasca, este foarte moale si inlatura orice soc care incearca sa patrunda in habitaclu.

Am condus masina doar in oras si pe autostrada, unde am remarcat confortul sporit, probabil, insa, ca pe drumuri virajate, tinuta de drum sufera din cauza moliciunii suspensiei. Aceeasi problema ca la Insignia - vizibilitate redusa in spate.

Pentru cei care pun confortul pe primul plan, Laguna e masina ideala, insa nu era pentru mine...

0 comentarii:

Post a Comment